nedjelja, 1. lipnja 2014.

RAINY GREEN

Rain falls again. This weather is crazy! hahaha reminds me of fall and cold. I had arranged to go out, but since I got lazy did not want to get out. And just when I came out it began to rain. Of course I was drenched. hahahah. When I went home she stopped and cleared up. Always upside down! : D I just hope it will soon warm up, because I did not for these cold days ... Here are pics, hope you like it! :*

Kiša opet pada. Ovo vrijeme je ludo!! hahaha Podsjeća me na jesen i hladno je. Imala sam dogovor za izlazak, ali pošto sam se ulijenila nije mi se dalo odmah izaći. I baš kad sam izašla počela je kiša. Naravno pokisla sam. hahahah. Kad sam pošla kući stala je i razvedrilo se. Uvijek naopako! :D Nadam se samo da će uskoro ugrijati, jer nisam nikako za ove hladne dane... Evo slika, nadam se da vam se dopadaju! :*










Nema komentara:

Objavi komentar