srijeda, 4. lipnja 2014.

RED ESPADRILLES

Again, I got up early. Today I did not have to work, so I was shopping. It was pretty hot today. Basically I'm gone good with the purchase, I bought a red espadrilles and sandals. No happier than me. Just when I thought it was an all-SURPRISE! Boyfriend surprised me with new MOA bag. Otherwise, it's our home, BiH, design, but I'll write about it more in the next post. Maybe even tonight. For now I'll just put the images of today.

Opet sam se ustala ranije. Danas nisam morala na posao, pa sam bila u kupovini. Bilo je poprilično vruće danas. Uglavnom dobro sam prošla sa kupnjom, kupila sam crvene espadrile i sandale. Nitko sretniji od mene. Taman kad sam pomislila da je to sve- IZNENAĐENJE! Dečko me je iznenadio novom MOA torbom. Inače, to je naš domaći, BiH, dizajn, ali o tome ću pisati više u narednom postu. Možda čak i večeras. Za sada ću staviti samo slike od danas... :)






Nema komentara:

Objavi komentar