ponedjeljak, 23. lipnja 2014.

STRIPES X SUMMER

Today I bought this Zara dress with stripes. I liked it because it was not narrow, and if you follow my blog know that I do not wear tight things often. Somehow I feel better in this dress, and convenient for the summer. I wore it on the flat sandals, but I feel better in  this variation on the heels, which are also Zara. On my Instagram profile, you can see the version of the sandals. :)

Danas sam kupila ovu Zara haljinu  na pruge. Dopala mi se jer nije uska, a ako pratite moj blog znate da ne nosim često uske stvari. Nekako se bolje osjećam u ovakvoj odjeći, a i praktičnija je za ljeto. Nosila sam je i na ravno, ali nešto mi je bolja ova varijanta na štikle, koje su također Zara. Na mom Instagram profilu mozete vidjeti i tu verziju na sandale. :)












Nema komentara:

Objavi komentar