utorak, 20. svibnja 2014.

MAXY GREEN

I had not worn a long skirt, but in this I fell in love at first sight. Time is not very nice, but I still wore it today. :) I like living in the combination, and the material is nice, and can be used in ceremonial events.  I wore it with a plain white shirt, leather jacket and high heels. I love the colorful bracelets, and they served me for little break that combination... :) Love you and thank you for reading. :*

Ranije nisam nosila duge suknje, ali u ovu sam se zaljubila na prvi pogled. Vrijeme nije baš lijepo, ali svejedno sam je nosila danas. :) Sviđa mi se i u dnevnoj kombinaciji, a materijal je lijep, pa se može iskoristiti i u svečanijim prilikama. Iskombinirala sam je uz običnu bijelu košulju, kožnu jaknu i štikle. Volim i šarene narukvice, a one su mi uz ovo poslužile da malo razbiju kombinaciju. :)











Nema komentara:

Objavi komentar