ponedjeljak, 9. veljače 2015.

COLD MONDAY

Finally the rain stopped! It was cold and the windy, but there was no rain. I used it to take a pictures of today's outfit. :) Previous week was great, I did my first interview and opened my first chance to cooperate. I'm very happy about it and when we talk about this blog, it is more than a great start of year! :). I'll leave a link, if you want you can read the interview, and now go back to the outfit and pictures, I hope you'll like! :)


Napokon je prestala kiša! Bilo je hladno i puhao je vjetar, ali nije padala kiša. Iskoristila sam to da uslikam današnji outfit. :)  Prethodni tjedan mi je bio odličan, odradila sam svoj prvi intervju i otvorile su mi se prve prilike za suradnju. Jako sam sretna zbog toga i što se tiče bloga ovo je i više nego odličan početak godine! :) Na kraju ću vam ostaviti link, ako želite možete pročitati intervju, a sada da se vratimo na outfit i slike, nadam se da će Vam se dopasti!


Interview: moja.ba (here)











Cap: New Yorker/ Coat: Bershka/ sweatshirt: Zara/ shirt: Bershka/ sunnies: Ray ban/ sneakers: Pull & Bear/ scarf: Terranova


Broj komentara: 15:

  1. Amazing pictures! Such a gorgeous look! Great sense of style!
    xx
    cvetybaby.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je kombinacija, sviđa mi se što si obukla košulju ispod ovog duksa! :))

    Wang Wang Baby - Check out the latest post! :)
    XOXO

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je drago zbog tebe,nadam se da ćeš biti uspješna :) Inače outfit odličan kao i svaki drugi,baš je divan dan u Mostaru bio.Posebno mi se sviđa šal i ove naočale,predivne su...koji aparat koristiš?♥

    http://nikifashionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, puno! Aparat koji koristim je Canon 1100D :)

      Izbriši
  4. Super outfit, torba je mrak!

    http://nessielicious.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične su slike! Sviđa mi se šal posebno i naočale :)

    djevojkaodmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, hvala ti, sestra je napokon "skužila" aparat! :D Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Naočale i majica su mrak... baš mi je drago da sam svratila, imaš prezanimljive kombinacije, i sada svraćam češće :)

    pusa

    OdgovoriIzbriši