nedjelja, 7. prosinca 2014.

BLACK BAG

Long time I've been looking for a big black bag, which we will be good for business and for causal combinations. I love big bags, but I'm not tall, so I do not fit all "the big" models. To be clear, I do not have a problem with my tallness, I wear things, that by some of the rules, I should not wear, but to me the most important thing is to feel good in it. This bag I've found in Bershka, new model. Love at first sight. hahaha. The whole day flew out in walking, I drank coffee and now I have to get ready for a job. Weather is better now, so I will continue this week with outfit posts! Enjoy the rest of the Sunday! :) :*


Dugo tražim veliku crnu torbu, koja će mi biti dobra i za posao i za causal kombinacije. Volim velike torbe, ali sam niska, tako da mi i ne odgovaraju svi modeli. Da se razumijemo, nemam neki problem sa svojom visinom, nosim stvari koje po nekim pravilima ne bi trebala nositi, ali meni je najvažnije da se dobro osjećam u tome. Ovu sam pronašla u Bershki, novi je model i došla je baš taj dan. Ljubav na prvi pogled. hahaha. Čitav dan mi je proletio u šetnji, popila sam kavu i sada se moram spremati za posao. Vrijeme se popravilo, tako da ću ovih dana nastaviti i sa outfit postovima! Uživajte u ostatku nedjelje! :) :*








cap: New Yorker/ sunnies: Ray ban/ sweater: Zara/ tshirt: Amadeus (man)/ jeans: Gina Tricot/ slipp on: Deichman/ bag: Bershka

Broj komentara: 9:

  1. I looove your jacket here... super cute look!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Perfect outfit! I love your sweater and bag especially :) you look great! ;)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    OdgovoriIzbriši
  3. ta su pravila o visini skroz blesava, osim toga najbolje nam stoji ono u čemu se dobro osjećamo...preslatka kombinacija<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan ti je taj cardigan! Jako lijepa kombinacija :)

    http://djevojkaodmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši